Sunday, July 21, 2013

Cerita Tentang Jalan Jalan

Aku sudah bertapa di rumah lebih daripada 21 hari tanpa buat apa-apa.Sudah terkumpul segala isi dan lemak dan tak jugak hilang begitu saja..Woi bosan kau tau..
Sudah berbelas buku aku habiskan baca sampai kulit buku pun aku rasa nak gigit.
Kerja?ahh sudah ini cuti mana mungkin aku harus bekerja la cilako..
Penat kau tau belajar..huu T___T
Dulu punya la beprojek nak buat novel belako..
Semua tu jadi angan-angan saja..
Aku tadak bakat la nak menulih wei..
Cerita guwa tadak klimaks.
Engko orang nak baca ke?kahkahkah
Sebenarnya aku teringin nak jalan-jalan.
Insyaallah ada rezeki lepas raya ni ke Indonesia la kito.
Jalan-jalan orang kata.
Jalan jalan mencari serba serbi apa boleh dimakan,apa boleh dicerna apa boleh dilihat.
Indonesia sebuah negara yang hebat dari segi sejarahnya.
Iyolah guwa pelajar sejarah,nak tanak kena cerita jugak pasal sejarah.
kalau idok macam mana aku nak cari makan..hihihi
Sebenarnya kan,blog macam gini rupa aku rasa mengajar aku untuk menulis kt dinding lepas tu biarkan orang baca apa yang aku tulis.
Engko orang pun ada yang tak kenal siapa aku kan..hee
ah tajuk sudah cantik,tapi tak tau apa mau tulis..
mungkin aku boleh kaitkan ini dengan bangang abadi..
sungguh tak tipu..
sungguh sungguh aku kebosanan..
bosan boleh buat orang mati kah? -_-


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...